Saturday, November 15, 2008

saya suka..

main bola
hari hari saya main bola
lepas itu saya penat
sebab saya lari kuat kuat
bila main saya selalu jatuh
sebab badan kecik orang selalu rempuh
tapi saya tetap maen jugak
sebab saya amat suka bola sepak
knp sy cter psl bola sepak nih??
sbb ari ni saya maen bola sepak
ngn kawan2 saya yg ramai
di padang futsal ou yg berdekatan
amat seronoklah rsenye
bile kami bermain bola bersame
setelah habes menempuhi badai test yg melande
huh letih btol maen bola ini hari
dpt gak la score gol
tahniah buat dri saye
dh2 la 2 cter psl bola nih..
cte psl test lak
ape cer ngn test sy spnjg mgu nih
di kesempatan ini saye wt review test saye
eksklusif ntok sume
review test saye:
chemistry - erm..ok la..myb bleh wt lebeh baek pasni..ade careless mistake gak kot
physics - aha..open book test..mcm smpt je nk open book..15 menet je bg..3 soklan yg xtercapai dek akalku
app maths - kua awal..sng ke??tot..wrong..!!smenanye mls da nk jwb sbb da blank da pale otak ni..sbb x study
ielts aka english - reading~pnjg nye passage..writing~huh..??mende nk tules nih..listening~ape dy ckp ni..??
economics - xde klaz..mr kok ksygn x hadir..ntah bile la dy nk wt test..
so itu la dy..nnt parents dtg pta mst kne basuh nye la~
adoiai..cmne nih..wat 2 do ryte now??
haha..get ready 4 da dinner la..transforming da mph into arena of stars..or at least arena food court
dats all..xde lg dah~
salam..

No comments:

Post a Comment