Wednesday, April 15, 2009

khas

masa selepas assignment maths siap
tempat di hadapan laptop aqil *tenet pc aku slow
mood bahagia+kenyang
keadaan fizikal sempurna

post kali ni special ntok seseorg
sbb pd tarikh keramat ni
15 april 43 taon yg lalu
lahirnya seorg insan yg mulia
anak kedua dr 7 org adek bradek
tlh dilahirkan di sg way selangor
dan beliau telah dinamakan dgn nama yg indah



RAS ANINAH BT RASEDIN

siapakah beliau kpd aku?
beliau telah bertakhta di hati aku
semenjak detik pertama aku menghirup oksigen
semenjak detik pertama aku melihat dunia
semenjak hari pertama aku mula bersuara
semenjak hari pertama aku melihat wajahnya

beliaulah yg telah tersiksa mengandungkanku selama 9 bulan
beliaulah yg telah menentang maut melahirkanku ke dunia fana ini
beliaulah mak..ummi..ibu kpd aku yg bertuah ini
bertuah kerana memiliki ibu sepertinya

mak..

di kesempatan ni aku ingin memohon maaf
sekiranya sepanjang umurku ini
telah menyakiti hatimu yg suci
ampunkanlah dosaku


SELAMAT HARI LAHIR YG KE 43 MAK

TANX 4 EVERYTHING
HANYA TUHAN DPT BALAS JASA MAK


with lot of luv
fadli

7 comments:

  1. wahh....do your mom read your blog?

    ReplyDelete
  2. kim salam kat mak ko...
    semoga ko sntiasa jadi ank yg baik tuk mak ko~


    amin...

    ReplyDelete
  3. makcik..happy bufday~~ ^^ palee nih budak baek dan bijak.. haha~~ :P

    ReplyDelete
  4. makcik~~
    fadli slalu buli sy.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    tp die baik~~
    .
    .
    .
    .
    fadli~aku dah puji, blanje aku aiskrim isnin dpn~~hoho

    ReplyDelete
  5. macik2(ni macik betul2)

    fadli ncem
    dia cool
    keja skolah siap
    main bola terer
    berdisiplin
    serta diminati ramai

    macik dh makan blom? Oo (ko kenpa)

    epy bufday!
    smoga bhgia di smping kluarga ^^

    ReplyDelete
  6. mak cik mak cik, anak mak cik suka korek hidung, facebook cakap.


    sejuk perut mak fad fad.

    ReplyDelete