Sunday, August 30, 2009

raya?

da seminggu da kte puasa
haaa..mknenye raya da dkt la kn?
haha
semangat tol aku nk raya
ngalahkan dak kecik
tp pedulik pe aku
aku mmg keciq pn
haha
sepjg bln pose ni
sambil2 aku study
bkk laptop dgr lgu raya
sambil2 aku sahur
bkk laptop tgk upin ipin edisi raya
haaa da mcm hantu raya dah
haha
ok pe kurg2 aku ade smgt gak nk raya
raya setahun 2 kali je
raya puasa ngn raya haji
so kte sambut la puas2 kn
jgn smpai lpe diri sudah la
haha

k sume
selamat berpuasa ye
jgn tgl terawih
sbb bln puasa ni je la peluang kte nk terawih
bln lain xde da
oryte chowz
salam~

4 comments:

  1. ko mmg bela antu raye kn??
    huhu
    rilex sudah...
    bese la...dah besaw2 ni xde sape nk bg duit rayer tuh yg gler rayer kalahkn bdak kecik..
    cz dak kecik xtaw nk gne duti rayer...
    balik2 parents amek smpn wat duit blanjer skola...
    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. rumah aku dh wat kuih raya yg pling simple ; cornflake + choc.. haha.. adik ku pya pasal..

    ReplyDelete
  3. T.T dah puase seminggu dah...
    aku bace quran baru jea bape juz....
    cepat nyer mase berlalu....
    bayangkan ini adalah ramadhan terakhir kite...
    huhuhuhu.....

    ReplyDelete
  4. dalam bilik palee selalu nyanyi lagu raya

    "di hari raya~
    terkenang daku pada si ya

    kampungku indah nun jauh di kajang
    ya serta mertuaku~"

    - weh seriusly, dia rhymes perfectly

    ReplyDelete