Monday, September 14, 2009

..alfatihah..

salam..
kurg smggu lg kte akn mnymbut syawal
aku terkilan
krna mggu lps aku dikejutkan
dgn satu berita sedih
yg menimpa keluarga aku

tanggal 11 sept 2009 M
22 ramadhan 1430 H
jam 6.10 ptg
atuk aku..Rasedin bin Samad
telah kembali ke rahmatullah
pada usia 71 tahun

berita ni sgt mgjutkan aku
sbb sblum ni atuk xprnh diserang sakit2 kronik
atuk pada mata kasarku masih sihat
masih mmpu brjln sndri
masih mmpu mmndu kereta ke sana ke mari
tp itulah ketentuan Illahi
tiada spe yg dpt hindari

aku terkilan
krna atuk sering brkte pd ku
hajatnya ingin melihatku fly study di oversea
hajatnya ingin melihatku duduk di pelamin
hajatnya ingin melihatku menimang chya mata
tp kini dy tlh pergi
ktka hajatnya masih blm dpt dipenuhi

atuk
fadli brjnji
insyaAllah..fadli akn fly nnt
dan fadli akn sllu doakan
agr atuk dtmptkn brsme para solihin
agr atuk sentiasa dicucuri rahmat drNya
insyaAllah~

kpd sidang pmbce..
harap dptlah mnydkhkn alfatihah buatnya
yg kni tlh pergi selamanya
semoga roh arwah sejahtera hendaknya
insyaAllah..

alfatihah~

9 comments:

  1. takziah fadli.
    smoge roh dicucuri rhmt.

    ReplyDelete
  2. al fatihah..

    Semoga kite berjaye....

    ReplyDelete
  3. Dulu u comfort me,
    now i comfort u.
    Be strong Fadli..
    Takziah~

    ReplyDelete
  4. takziah palee. semoga roh Nya docucuri rahmat. moyang aku meninggal lepas dua tiga hari kita daftar kat kbu. sob3.

    waaaa!!! aku syg gler kat dia tapi Allah lebih menyayangi nya. Al-Fatihah.

    ReplyDelete
  5. mati..
    Janji Allah yang pasti...
    Al-Fatihah dari jai

    ReplyDelete